Partners 2017-06-07T10:18:21+00:00

Together We Stand

Wij zijn ontzettend trots op alle bedrijven en particulieren die zich reeds voor ons inzetten. Bekijk hieronder wie dit zijn en raak geïnspireerd om ook jouw bedrijf in te zetten om kinderen met een verstandelijke beperking aan het sporten te krijgen.

Help ons mee

De vraag naar een structurele inzet van ons programma vanuit scholen, leerkrachten en woonbegeleiders maakt dat Stichting BTS naarstig op zoek is naar samenwerkende partners. Uw bijdrage hierin, hoe klein dan ook, kan dit mogelijk maken.

Uw donatie zal worden gebruikt voor het aanschaffen van materialen, de inzet van de trainers, het oplijnen en uitzetten van de lessen en de vervoersbewegingen naar de locaties toe.

Doneert u voor 1 mei 2016 dan hebben wij een leuke tegenprestatie. De organisatie 8782 EVENT CREATIONS organiseert drie culinaire evenementen in Noord Holland (Heerhugowaard, Heiloo en Bergen). De organisatie zal een hekwerkbanner laten maken met de namen/logo’s van alle sponsoren van Stichting BTS. Uiteraard is de keuze aan u of u dit wilt.

DOE EEN DONATIE